Murind încet…

În depărtări de rană vie,                                                                                                                          În șoapta vântului că nu ești,                                                                                                              Mă agățam de feerie                                                                                                                                 Și mă-mbătam de reverie,

Zicându-mi că vei fi curând…                                                                                                                Într-un nou tu mereu crezând…                                                                                                            Dar băgând de samă că nu crezi                                                                                                            Am căzut la pat complet…

Și de-atunci inima-mi doare,                                                                                                             Capul tot mă doare,                                                                                                                           Frigurile mă iau                                                                                                                                        Pace nu-mi dau…

Și de-atât amar de lacrimă                                                                                                                     Sufletul mi se zdrobește                                                                                                                         Sângele îmi tot țâșnește                                                                                                                       Pulsul îmi slăbește…

… și mă sting încet… încet…                                                                                                        Fruntea-ți sărutând de dor                                                                                                                    În șiroaie ce-n piept tot dor                                                                                                        Rugându-mă, murind încet…

Scepticismul tău omoară inimi.

Despre stehana

There is nothing to tell.
Acest articol a fost publicat în Un nou capitol. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu