De dorul că nu vii…

De dorul că nu vii stau atârnată-n colț                                                                                                Și-mi spun că nu e decât ceva trecător                                                                                                Când stau și mă gândesc la ‘cest colț                                                                                                    Lipită de durere și încuiată cu zăvor.

«El nu-mi scrie…nu-mi mai scrie…                                                                                                     Oare de ce?! De ce nu-mi scrie?!?…»                                                                                                Stau și mă întreb distrusă                                                                                                                       Într-un suflet făr’ de trusă,

Prea rănit pentru-a putea primi                                                                                                             Vreo alinare… Stau cu lacrimi.                                                                                                           Orice liniște îmi piere-n clipe mii                                                                                                          De dorul că nu-mi vii… ,.,

… Soarele răsare și apune                                                                                                                         Iar eu stau rugându-mă                                                                                                                   Pentru un cer mai senin                                                                                                                          În ale amândurora vieți.

Despre stehana

There is nothing to tell.
Acest articol a fost publicat în Un nou capitol. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu